BIG Pizza
Loading...

USLOVI POSLOVANJA - PRODAJE

Poštovani kupci,

poručivanjem našeg proizvoda, registracijom na naš sajt ili ukoliko ste na drugi način nama ostavili Vaše lične podatke i informacije (kao što je Vaš emal, br. telefona i sl), smatraće se da ste prihvatili sve uslove našeg poslovanja i politike privatnosti i time prihvatili i zaklučenje ugovora o kupoprodaji naših proizvoda i usluga u smislu člana 32 i 33 Zakona o obligacionim odnosima Republike Srbije, kao i da ste nama dali izičit pristanak da Vas obaveštavamo o našem asortimanu, promocijama i ponudi naših proizvoda putem telefona, faksa, elektronskom poštom i drugim sredstvima elektronske komunikacije i komunikacije na daljinu, a shodno članu 38 Zakona o zaštiti potrošača (pogledajte detaljnije Pravila o direktnom marketingu).

Ovo su uslovi poslovanja na osnovu kojih mi Vama isporučujemo ili dostavljamo naše proizvode, bilo u našim lokalima putem telefona, preko našeg web sajta www.bigpizza.rs ili preko naše mobilne, tablet ili druge aplikacije.

Molimo Vas da pročitate ove uslove poslovanja pažljivo pre poručivanja naših proizvoda jer će se ovi uslovi primenjivati na sve Vaše porudžbine. Preporučujemo i da uslove poslovanja odštampate i zadržati kopiju za buduću upotrebu.

Poručivanjem naših proizvoda, saglasni ste da budete obavezani ovim uslovima. Ukoliko ne prihvatate ove uslove poslovanja, ne bi trebalo da poručite naše prozvode. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi sa ovim uslovima poslovanja, molimo Vas da nas kontaktirate putem naše kontakt forme pre nego što poručite naše proizvode. Vaše korišćenje našeg sajta i bilo koja Vaša porudžbina naših proizvoda, su regulisani kompletnim uslovima našeg poslovanju koja su navedena na ovom sajtu. Molimo Vas da odvojite vreme za čitanje istih,
jer sadrži bitne uslove koji se odnose na Vas.

Poručivanje i prihvatanje porudžbine

Ovi uslovi prodaje će se primenjivati na sve porudžbine za snabdevanje proizvoda od strane nas ka kupcu. Kupac sve porudžbine poručuje u skladu sa našom ponudom za kupovinu proizvoda (kompletnu ponudu naših proizvoda možete videti na našem sajtu na stranici www.bigpizza.rs i to unošenjem adrese na koju želite da Vam se dostave naši proizvodi, nakon čega je potrebno da kliknete opcije “Dostava”) u skladu sa ovim uslovima.

Vi ne možete poručivati proizvode na našem sajtu, ukoliko ste ispod 15 godina starosti.

Da biste se registrovali na našem portalu, morate imati najmanje 15 godina.

Vi snosite odgovornost za tačnost i potpunost unešenih podataka prilikom registracije.

Ukoliko dođe do bilo kakve promene podataka koje ste uneli prilikom registracije, molimo Vas da što pre ažurirate Vaš korisnički nalog.

Poručivanje proizvode od strane kupca će biti u apsolutnoj diskreciji naše strane. Naše prihvatanje Vaše porudžbine predstavlja trenutak kada primite na Vašem ekranu (shodno uređaju sa kog vršite porudžbinu) poruku  odnosno potvrdu da je vaša porudžbina primljena i prihvaćena sa naše strane, u kom trenutku ste Vi zaključili ugovor sa nama, te samo do tog trenutka mi možemo da odbijemo da vam isporučimo proizvod bez davanja bilo kakvog razloga.

Molimo Vas da proverite, prilikom porudžbine, da su email adresa, kućna adresa i broj telefona koju dajete tačni. U situaciji kada se poručili naše proizvode koje ćete sami preuzeti, molimo Vas da prethodno budete sigurni da se radi o prodajnom mestu gde ste poručili i gde želite da preuzmete porudžbinu.

U retkim slučajevima, kada poručite naše proizvode preko našeg sajta koje ćete sami preuzeti u lokalu koje nije u mogućnosti da isporuči naručene proizvode iz razloga npr, ako je lokal zatvoren, vaša porudžbina će biti preusmerena na naše drugi-alternativni lokal. Potrebno je da proverite potvrdu Vaše porudžbine pažljivo pre polaska da preuzmete Vaše poručene proizvode. U takvom slučaju, kada je Vaša porudžbina preusmerena na alternativni lokal, molimo Vas da nas odmah kontaktirate ukoliko želite da otkažete Vašu porudžbinu na
broj telefona našeg call centra 066/441-441.

Dostava proizvoda

Naš cilj je da vam dostavimo Vašu porudžbinu što je moguće pre, odnosno najkasnije u roku od 30 minutu od potvrde Vaše porudžbine. Ukoliko Vaša porudžbina stigne do Vas nakon 30 minuta, takva porudžbina će Vam biti isporučena besplatno. Mi ćemo dati sve od sebe da Vam dostavimo poručene proizvode u skladu sa vremenom koje smo potvrdili prilikom prudžbine. U slučaju kada mi prekoračimo zagarantovano vreme isporuke od 30 minuta i ne dostavimo Vam naručene proizvode u tom periodu, kao što smo već napred naveli, Vi nećete imati obavezu plaćanja takve isporuke, već ćemo Vam naručene proizvode besplatno dostaviti. Mi se trudimo da održimo odličnu reputaciju da dostave naših proizvoda budu na vreme. Međutim, nažalost, stvari ne idu uvek po planu i faktori kao što su loši vremenski uslovi i gužva u saobraćaju mogu da nas povremeno spreče u pravovremenoj dostavi.

Međutim, porudžbina Vam neće biti isporučena besplatno ukoliko je naš dostavljač stigao do Vas u roku do 30 minuta, a Vi ga onemogućite na bilo koji način da Vam pravovremenu porudžbinu isporuči (npr. ukoliko naš dostavljač stigne do adrese koju ste Vi naveli ili dođe bukvalno na vrata i pozove Vas na telefon da proveri da li je adresa odgovarajuća ili da jednostavno otvorite vrata radi dostave, a Vi mu ne otvorite vrata, ne odgovorite na takav poziv ili se ne javite, te se na taj način neznatno prekorači zagarantovano vreme dostave ili u drugim sličnim situacijama Vaše zloupotrebe koncepta naše dostave u roku od 30 minuta). Relevantno zagarantovano vreme dostave od 30 minuta počinje ta teče od trenutka kada ste završili ceo proces poručivanja i na ekranu Vašeg uređaja se pojavi broj Vaše porudžbine ili kada Vam naš operater u call centru prilikom poziva potvrdi tačno vreme isticanja porudžbine.

U izuzetnim slučajevima, u okviru određenih vrsta porudžbina, može se desiti da Vaša porudžbina neće biti zagarantovana za isporuku u roku od 30 minuta sa opcijom besplatne dostave kao što je napred navedeno, te samim tim takva porudžbina neće biti besplatna, te o takvim slučajevima ćete biti jasno obavešteni prilikom poručivanja proizvoda na sajtu ili putem call centra od strane naših operatera.

Dostava nije zagarantovana za isporuku u roku od 30 minuta za:

a. Porudžbine čiji je račun manji od 800 RSD;
b. Porudžbine koje sadrže proizvode čija je procedura zahtevnija za pripremu: HotDog
Capricciosa, Kiflizza, pizza Cheesebruger, sve pizze sa punjenim rubom;
c. Porudžbine koje sadrže više od tri proizvoda koja je potrebno pripremiti;
d. Porudžbine koje sadrže akciju;
e. Delove grada koji su u negarantovanoj zoni dostave obeležene posebno na našoj mapi.

Saglasni ste da primite isporuku poručenog proizvoda u definisano vreme i definisano mesto isporuke koje ste sami odredili. Kada ste poručili proizvode, mi ćemo Vam isporučiti iste na definisanu adresu za dostavu ili iste možete pokupiti u lokalu koji ste Vi definisali. Ukoliko niste prisutni na definisanoj adresi za dostavu prilikom porudžbine, mi nećemo biti u obavezi da Vam refundiramo novčani iznos za porudžbinu i naplatićemo Vam pun iznos cele porudžbine.

Mi, takođe, možemo ispuniti Vašu porudžbinu koja sadrži velike količine proizvoda, ali Vam u tom slučaju preporučujemo da nam se obratite unapred i navedete o kojoj količini se radi. Nudimo i obezbeđujemo uslugu dostave naših proizvoda u određenim oblastima i područjima gde poslujemo, kako bi se osiguralo da naši proizvodi budu adekvatni kada stignu do Vas ili Vaših vrata. Ukoliko živite van propisanih područja dostave, nećemo biti u mogućnosti da Vam dostavimo naše proizvode, mada u našim lokalima uvek možete preuzeti poručene proizvode lično.

Mi ne prihvatamo porudžbine za gradove ili područja gde nemamo prodajno mesto. Zbog sigurnosti naših vozača koji Vam dostavljaju naše proizvode, vozači će (prilikom dostavljanja naših proizvoda u poslovnim zgrada, hotelima i sl.) takvu porudžbinu dostaviti samo na glavna vrata, recepciju i sl.

Da bi Vaša porudžbina bila prihvaćena za dostavu, mora da sadrži minimum jedan proizvod iz kategorije “Pizza”, kategorije “Predjela” (ne računajući sosove), Choco pizzu, Plazma Choco pizzu ili Calzonu sa eurokremom.

Otkazivanje ili promena porudžbine

Imate pravo da otkažete Vašu porudžbinu pozivanjem call centra, putem telefona na sajtu, i to:

a. u slučaju redovne porudžbine (istog dana), možete otkazati porudžbinu u razumnom roku pre nego što su proizvodi iz Vaše porudžbine počeli da se pripremaju. Operater će Vas obavestiti da li je Vaš zahtev usvojen.

b. u slučaju da je vaša porudžbine poručena unapred jedan ili više dana pre zahtevanog vremena dostave (danas za sutra), možete otkazati Vašu porudžbinu najkasnije 4h pre zahtevanog vremena dostave.

Ukoliko želite da otkažete porudžbinu nakon što proizvodi koje ste poručili počeli da se pripremaju, biće Vam naplaćena puna cena porudžbine bez prava na povraćaj novca, shodno Vašoj grešci.

Ukoliko želite da izmenite vašu porudžbinu, pozovite naš call centar na broj 066/441-441, u razumnom roku, pre nego što su proizvodi iz Vaše porudžbine počeli da se peku u peći, a ukoliko promenite porudžbinu posle tog roka, plaćate i prvobitnu porudžbinu. U slučaju opravdanog otkazivanja ili promene porudžbine sa Vaše strane, ukoliko ste porudžbinu platili kreditnom ili debitnom karticom, rezervacija sredstava sa Vašeg računa će biti oslobođena u roku od 24h od otkazivanja Vaše porudžbine radnim danima ili prvog narednog radnog dana odnosno novac Vam neće biti skinut sa računa.

Takođe, imajte u vidu da su eventualne promocije za naše proizvode na raspolaganju samo za određen period, te da bilo kakva promena Vaše porudžbine može značiti da takve promocije više ne važe.

Obavestićemo Vas o izuzetnim okolnostima kada mi moramo da otkažemo porudžbinu koju smo potvrdili. Saglasni ste da mi zadržavamo pravo da otkažemo bilo koju porudžbinu, pre ili posle prihvatanja iste, i da Vas o takvom otkazivanju odmah obavestimo.

Vi nećete biti u obavezi da platite porudžinu koju smo mi otkazali. Svaka uplata po takvom osnovu će biti otkazana ili ćemo vam po tom osnovu nadoknaditi uplaćen iznos na isti način na koji ste Vi platili.

Proizvodi

Svi naši proizvodi koje imamo u ponudi podležu dostupnosti, odnosno nisu uvek dostupni i raspoloživi za poručivanje. U takvim slučajevima ćemo ponuditi alternativu za svaki proizvod koji je trenutno raspoloživ, odnosno ako proizvodi koje ste poručili nisu dostupni, možemo Vam ponuditi razumnu zamenu za proizvode istog ili sličnog kvaliteta i cene ili Vas možemo pozvati telefonom da vam ukažemo da poručeni proizvodi nisu dostupni i da Vas pitamo da li biste želite da naručite nešto drugo. Ovo može uticati na cenu koju plaćate.

Naši lokali predstavljaju veoma uposlena radna okruženja sa velikom frekvencijom posla i postoji rizik od unakrsne zastupljenosti nekih sastojaka između preliva npr. Ukoliko imate alergiju na neke sastojke, molimo Vas da prilikom online porudžbine u sekciji “Jelovnik” kliknite opciju “Prilagodi/Xtra dodaci”, pored svakog proizvoda, gde mozete videti informacije o alergenima i shodno tome neke sastojke možete da uklonite sa proizvoda.
Ukoliko poručujete proizvode telefonom, obavetite nas putem call centra o sastojcima na koje ste alergični kako poručeni proizvod ne bi sadržao te sastojke. Ukoliko u našim lokalima direktno kupujete ili poručujete naše proizvode, obavestite prodavca u lokalu o sastojcima na koje ste alergični, kako poručeni proizvod ne bi sadržao te sastojke.

Imamo određen broj proizvoda za vegetarijance koji su navedeni u ponudi naših proizvoda. Međutim, mi nemamo namenski prostor u našim prodajnim mestima ili našoj proizvodnji za pripremu vegetarijanske hrane. Ukoliko ste vegetarijanac ili vegan, molimo da obavestite našeg prodavca u lokalu koji će učiniti sve kako bi se osiguralo da bilo kakav rizik, od unakrsne zastupljenosti sastojaka koji nisu za vegetarijance ili vegane u vašoj porudžbinu, bude sveden na minimum. Ukoliko poručujete naše proizvode on-line putem sajta, prilikom
porudžbine, u sekciji “Jelovnik”, kliknite opciju “Prilagodi/Xtra dodaci”, pored svakog proizvoda, gde mozete videti informacije o vegetarijanskim ili veganskim sastojcima i shodno tome kreirati Vašu porudžbinu. Ukoliko poručujete putem telefona, obavestite nas putem call centra da li ste vegetarijanac ili vegan kako bi prema tome bila kreirana Vaša porudžbina.

Mi poklanjamo veliku pažnju u pripremu svih naših proizvoda, međutim, ne možemo da garantujemo da su sve kosti iz mesnih proizvoda uklonjene i neki od njih mogu i ostati u mesnim proizvodima.

Neki naši proizvodi mogu biti prethodno smrznuti.

Određeni sosovi i prilozi, koji se dostavljaju kupcu i koje MIM Team Food doo ima u ponudi, su začinjeni, prilično ljuti, kiseli i uopšte sadrže sve vidove jakih ukusa, te Vam savetujemo oprez pre konzumiranja istih. Kupac je saglasan da MIM Team Food doo neće biti odgovoran za bilo kakve posledice koje kupac ili drugi mogu da imaju, direktno ili indirektno, kao rezultat konzumiranja ovih sosova i priloga ili proizvoda koji sadrže te soseve i priloge.
Fotografije naših proizvoda na ovom sajtu, u našoj ponudi, reklamama, reklamnom materijalu i sl., kao i našim prodajnim mestima su postavljene samo radi ilustracije. Iako dajemo sve od sebe da budemo dosledni, ponekad veličina ili izgled proizvoda na slikama sa reklama ili ponude može neznatno da varira od veličine ili izgleda proizvoda koje ste poručili. U tom smislu stvarni proizvodi koje ste Vi poručili i koje dobijete mogu da se
razlikuje od prikazanih proizvoda na fotografijama.

Kompletnu ponudu naših proizvoda možete videti na našem sajtu u sekciji “Jelovnik”. U našim lokalima možete videti istaknutu ponudu naših porizvoda za konkretan lokal.

Akcije

Sve akcije koje se nalaze na našoj internet stranici ili na reklamnom materijalu su ograničene i imamo puno pravo da ih povučemo iz ponude bez prethodne objave. Vreme dostave koja sadrži neku od akcija nije zagarantovano u roku od 30 minuta.

Akcija 50% popust:

  • Akcija se odnosi na online poručivanje putem naše internet stranice www.bigpizza.rs ili BigPizza aplikacija IOS ili Android;
  • Akcija se odnosi na svaku treću porudžbinu u istom kalendarskom mesecu;
  • Da biste ostvarili pravo na korišćenje ove akcije morate biti registrovan korisnik i ulogovati se prilikom svake Vaše porudžbine;
  • Račun prethodne dve porudžbine u istom mesecu mora biti minimum 590 rsd;
  • Akcija se odnosi samo na pizze;
  • Akcija ne obuhvata Pola/Pola pizze i Napravi Svoju Pizzu;
  • Akcija 50% ne obuhvata pizze koje su već na akciji;
  • Dostava nije garantovana u roku od 30 minuta.

Prenos prava na proizvodima

Rizik na poručenim proizvodima prelazi na kupca u trenutku dostave istog, te Vas molimo da prilikom preuzimanja proverite da li ste dobili željeni proizvod. Kupac potvrđuje da sva prava intelektualne svojine na proizvodima pripadaju i nastaviće da pripadaju MIM Team Food-u i kupac se takođe obavezuje da neće narušavati bilo koje od prava intelektualne svojine MIM Team Food-a.

Kupac je saglasan da, u slučaju bilo kakvog spora, pisane informacije o proizvodima koje pruža MIM Team Food imaju prednost nad bilo kojim usmenim izjavama datim od strane zaposlenih MIM Team Food-a. MIM Team Food doo će uložiti sve razumne napore kako bi takvi pisani podaci o proizvodima bili tačni.

Cena i plaćanje

Osim ako nije drugačije navedeno u pisanom obliku, cene koje su navedene od strane MIM Team Food-a na sajtu, predstavljaju cene sa uračunatim PDV-om i svim drugim važećim porezima.

Cene proizvoda će biti u onom iznosu kako je to navedeno na sajtu u trenutku kada ste potvrdili porudžbinu (klikom na dugme za porudžbinu) i takve cene se smatraju važećim. Mi nećemo biti odgovorni ukoliko u slučaju neke nenamerne tehničke grešku dođe do izmene podataka na sajtu u vezi sa cenama. Takođe, mi nećemo biti odgovorni ukoliko posedujete reklamni ili propagandni materijal koji sadrži cene koje su različite od važećih cena na sajtu ili ukoliko ste do takvih različitih cena došli do saznanja na osnovu takvog materijala.

Cene naših proizvoda koje poručujete online ili putem call centra za dostavu Vama, mogu se razlikovati od cena koje su istaknute u našim lokalima za proizvode koje direktno kupujete u lokalima ili koje poručite online ili putem call centra, ali koje sami diretkno preuzimate u lokalima (bez naše dostave). Kompletne cene naših proizvoda, možete videti na našem sajtu ulaskom na stranicu “Jelovnik”. Takođe, prilikom konkretne porudžbine određenih
proizvoda preko sajta, jasno će Vam se prikazati cene konkretnih proizvoda koje ste poručili. Ukoliko poručite proizvode telefonom, naš operater će Vas obavestiti o tačnoj ceni Vaše porudžbine.

Usluga dostave naših proizvoda je besplatna za sve porudžbine čiji je račun 590 RSD ili više.

Ukoliko je račun poručenih proizvoda ispod 590 RSD u tom slučaju se vrši dodatna doplata usluge u iznosu od 200 RSD.

Možete platiti na bilo koji od metoda navedenih na sajtu. Uverite se, ako plaćate porudžbinu putem kreditne ili debitne kartice, da je ista važeća na dan poručivanja željenog proizvoda.

Saglasni ste da mi zadržavamo pravo da raskinemo ugovor sa Vama ako je Vaše plaćanje odbijeno ili ukoliko imamo osnovanu sumnju da će Vaše plaćanje biti odbijeno u bilo kojoj fazi.

Saglasni ste da mi zadržavamo pravo izmene cena naših proizvoda, uz obaveza da Vas obavestimo o novoj ceni prilikom poručivanja.

Načini plaćanja

Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: platnim karticama - VISA, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta, POS terminalom ili gotovinom. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i UniCredit Bank Beograd i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.

Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu.

Transkacija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi dostavljeni.

Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.

Zaštita podataka prilikom plaćanja karticama

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica UniCredit Bank Beograd. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.

3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce - AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.

PCI DSS Standardi - AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

Registracija metoda plaćanja

Kada se podaci o kartici kupca, na njegov zahtev ili odlukom trgovca TOKENIZUJU, (pothranjuju na sertifikovan način za kasnije korišćenje), ti podaci se čuvaju na AllSecure PCI-DSS level 1 sertifikovanim serverima. Tako tokenizovani kartični podaci se prenose na potpuno bezbedan i sertifikovan način. Trgovac ni u jednom trenutku nema pristup podacima o broju kartice i drugim osetljivim podacima, već dobija referentni broj (token) koji samo on može koristiti u skladu sa uslovima ugovorenim sa kupcem. Kupac ima mogućnost deregistracije prethodno registrovane kartice, kao i promene detalja ranije tokenizovane kartice.  

Povraćaj sredstava

U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro ili MasterCard kartice koja je korištena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Ograničenje odgovornosti

Kupac je saglasan da se MIM Team Food doo isključuje od svake druge odgovornosti koja proizilazi iz njegovog snabdevanja i dostave proizvoda, a posebno ne može biti odgovoran za bilo kakvu drugu štetu ili gubitak, koja proizilazi direktno ili indirektno iz ili u vezi sa kašnjenjem izvan procenjenog vreme ili datuma isporuke, zatim okolnostima nad kojima MIM Team Food doo nije imao kontrolu nad nastalim posledicama i koje nije mogao izbeći uz sprovođenje razumnih mera zaštite, ili bilo koji posredan ili nepredvidljiv gubitak pretrpljen od strane kupca ili drugih. U tom smislu kupac je saglasan da prema MIM Team Food doo neće imati bilo koja druga potraživanja po osnovu naknade štete, i mi se oslobađamo odgovornosti osim odgovornosti iz ovih uslova poslovanja. Radi pojašnjenja ove odredbe, kupac će u slučaju kašnjenja dostave porudžbine imati pravo samo da takve naručene proizvode dobije besplatno što predstavlja naknadu štete, a preko toga neće imati pravo na još jednu istu takvu porudžbinu besplatno.

Mi dostavljamo naše proizvode fizičkim i pravnim licima iskllučivo za privatnu upotrebu.

Saglasni ste da ne koristite bilo koji naš proizvod za komercijalne, prodajne ili slične svrhe, te i u tom smislu ste saglasni da mi nećemo biti odgovorni za bilo kakvu Vašu štetu ili gubitak, gubitak posla, prekida poslovanja ili gubitka bilo kakve poslovne prilike i slično.

Ukoliko se bilo koja odredba koja reguliše kompletne uslove našeg poslovanje utvrdi da je neprimenljiva ili nevažeća od strane suda ili drugog državnog organa, takva odluka neće poništiti ostale odredbe, koje će ostati u punoj pravnoj snazi.

Pisana komunikacija

Određeni propisi predviđaju da neke informacije ili podaci koje Vam pošaljemo moraju biti u pisanoj formi. Korišćenjem sajta prihvatate ta takva komunikaciju sa nama uglavnom bude elektronskim putem. Mi ćemo Vas kontaktirati putem e-maila ili ćemo vam obezbediti informaciju postavljanjem obaveštenja na sajtu.

Ako želite da nas kontaktirate u bilo koje vreme, to možete učiniti putem naše kontakt forme na sajtu.

Događaji van naše kontrole

Saglasni ste da, u okolnostima koje su izazvane u slučaju/usled više sile, mi nećemo biti odgovorni za bilo kakvu radnju koju nismo uspeli da obavimo, za dostavu koju nismo isporučili, za nepotpunu ili zakasnelu dostavu, kao i za bilo koju drugu obavezu koju nismo ispunili prema ovim uslovima.

Viša sila uključuje bilo koju radnju, događaj, činjenje, nečinjenje, propust, nesreću, nezgodu i slično, a na koje nismo mogli da utičemo, otklonimo i sl., i koji su van naše razumne kontrole, uključujući (ali neograničavajući se) sledeće:
a. štrajkove, lock-out-e i slično;
b. javne skupove,civiIne nerede, pobune, invazije, teroristički napad ili pretnja terorističkih napada, rat (objavljen ili ne) ili opasnost od pripreme za rat;
v. požar, eksplozija, oluja, poplava, ekstreman sneg, led, zemljotres, epidemiju ili druge prirodne katastrofe;
d. nemogućnost korišćenja železnice, brodova, aviona, motornog prevoza ili drugih sredstava javnog ili privatnog prevoza;
e. nemogućnost korišćenja javnih ili privatnih telekomunikacijskih mreža;
f. propise, uredbe, zakone, zabrane i slične akte nadležnih državnih organa; ili
g. neizvršavanje obaveza od strane dobavljača ili podizvođača.

Izmene ovih Uslova poslovanja (prodaje)

Saglasni ste da mi imamo pravo da izmenimo ove uslove, s vremena na vreme. Bilo kakve promene u ovim uslovima će biti postavljene i objavljene na našem sajtu. Na Vas će biti primenjive celokupne odredbe o našem poslovanju koju su postavljene na sajtu u trenutku Vaše poružbine, osim ako neka izmena odredaba bude zahtevana na osnovu zakona ili odluke nadležnog državnog organa

Zakon i nadležnost

Svaki ugovor ili pravni posao koji nastane na osnovu ovih uslova poslovanja uređuje se i tumači u skladu sa zakonima Republike Srbije i MIM Team Food i kupac ustanovljavaju nadležnost nadležnog suda u Beogradu.